Saturday, May 23, 2009

ExAm...

aduyai..da lme tak update blog ni.ni gara2 abg aku da tak gune broadband la ni..abes sume terbengkalai.. ni pon aku online kat cc.huh.so,kali ni aku nak cite pasal mid year exam walaupun tggl satu paper je esk iaitu kerts prinsip akaun.subjek feveret aku.bakal jd akauntan la katekan. tp sblum tu aku nak kongsi siket paper yg lps. hr first paper bm k1 n feq.tak de maslh.sume senyum jela.hari ke-2 paper bm k2 ngan sej. agk tension sket sbb lps da goreng ayat utk krangan jumpe lak ngan soaln fakta. hari-3 hgga ke-5 senyum balek sbb soaln tak brape nak sush.mungkin berkat kot ilmu yang muallim n muallimah curahkn kat aku. bile da abes hr ke-5 aku tye membe2 "wei,esk kertas pe?" lantas member ku jwb "math bai". ha!! subjek plg aku down.aduyai. mlm tu aku da peng+gelabah+tension=aku pon tak tau. so,tbe je hr esk aku tng je. tp ble dpt kertas k2.AMEK KAU.dahsyat btol soalan dye.bersepah soaln f4 kuar.aku ni da la igt2 lupe tjuk f4.time tu tbe2 setan2 dah mule ngasut kat tlinge aku.dorang suroh aku tiru jiran sblah.aku ushar jiran aku.erm,sme dengan cam aku je.lg truk kot.haha.jahatnye aku.lps aku da jwb 40% dr kertas tu,aku bntai tidor la sbb ade lgi 20++ minit agi.da abes je jwb k2 aku n da geng wat halaqoh dan bermulalah sesi caci mencaci kertas.sengal tol.aku skjp je join sbb tak nak dpt dosa byk sgt.lps tu aku gi la amek wudu' n solat zohor brjemaaah. da abes solt kte dgr tazkirah lak.muhasabah diri la katekn.da pot pet pot pet...mse jwb math k1 lak.fulamak.aku rilek je sbb kertas objektif.tak dpt jwb kte tembak.btol tak??tp alhamdulillh sbb 65% aku dpt jwb dgn bangganye tp perasaan tensen tu ttp ade sbb k2 nyer psal la.lps da hbes hari ke-6 aku pikir utk hari ke-7 iaitu kertas b.a.t k2.aku senyum je sbb aku da lme prepare.tp mak aku bising gle sbb mlm tu aku tak usik buku lgsung.mse aku jwb kertas base arab tu.takde msalah n aku blek dgn bgganye. skrg ni aku kene tumpu kat subjek last iaitu esk.prinsip akaun.so, dgn ini aku nak mntak kenalan2 doakn aku n da geng utk kertas last esk.semoga tng n di jamin lulus.
wallahu a'lam