Monday, May 25, 2009

eXaM da Abes

alhamdulillah syukur alhamdulillah sbb mid exam da bru abes. cukup puas hti aku hr ni.kepuasan aku ditambah lagi bila aku tersenyum menjawab last paper iaitu paper prinsip akaun.memg sng soaln td.aku pon tak tau nape mungkin sbb kberkatan dari muallimah aku n doa2 parents n kenalan kot. tp dlm kpuasan hati aku ade siket trcalar sbb perangai member2 yg kononnya pgang jwtan tinggi boleh sakitkan hati org bawah.tp relaks. buat pe bengang ngan orang yang tak paham perasaan orang.betol tak. ok2,berbalik kpd citer exam. lps da abes pekse aku smpt dgr citer2 dr membe2 aku.ade yg nak pegi shopping,ade yg jln n mcm agi r.tp bg aku bende tu x elok bg aku sbb abes mid exam x smestinya perjuangan trhenti kat situ.so, aku tekadkn kat dlm diriku utk trus brjuang.setuju x?.walaupon exam da abes aku still ade keje berat yg kne di setelkan iaitu siapkn 2 krtas keje program bulan 6. satu program bawah biro koku n satu lagi bawah biro unit penerbitan.aduyai. dua2 program aku kne jd S/U. ni sbb member aku r mintak belas kasihan. aku ckp aku x nak n suro cari org laen tp ade ke ptut die ckp org laen sampah. kan tak elok cam tu. mgkin dorang sbok.kte mne tau.so jgn wat andaian yg bkn2.jadinya lps ni aku kne tumpu kat dua program besar.huhu.doakn aku supaya dapat jlnkan amanah dgn jayanye sbb skrg aku cam da lemah sgt nak terima amanh.chow......

EXAM DA ABES!!!!!