Wednesday, June 24, 2009

Kenangan....kenangan

hari ni mmg aku hepi giler. nak tau sbb ape.sbb td aku bru mrasa kenangan manis yg pertama dlm taun ni iaitu mnyambut besdey aku dgn member. citer die bermula b4 balek skewl.time tu waktu b.m. lps je habis kelas b.m, aku trus cabut lari kuar kelas sbb aku dgr member2 nk wat surprise. aku pi la sembunyi kat satu tempat yg mmg tak dpt dikesan.sembunyi punyer sembunyi kantoi...haha. kena tarik masuk klas.pastu aku di jage ktat sbb tak nak bagi lari.. jage punyer jage loceng balek pon bunyi.sume member2 yang terlibat da stanby. tp walaupn d jage ktat aku terlpas lg skali.mantap x?aku pi la smbunyi kat skewl rendah sbb pintu pgar da di kawal bebudak ni jugak.mase aku smbunyi,aku terfikir"bile aku nk mrasa knangan manis camni?"so,aku pon dgn sukerela serah diri kat member2.haha.dorang pon bwk la ke tengah pdg. fullamak,ramai giler student sbb hr ni ade kelab.da smpai tengah pdg,make jdilah sesi surprise iaitu aku di baling tepong ngan telur..sume student ushar amende yang kiteorg wat.haha.. pergh..mmg mcm momok pon ade rupe aku.dgn bju pnuh ngan telor n sluar penuh ngan tepong.mmg tak terkate la.lps tu aku pi la tandas dgn rupe aku mmg macam da tak de rupe la. spnjg prjlanan aku ke tnds,macam2 suare aku dgr."oi budak tepong"...."busuknye,amende bau telor ni!!".itulah antare suare2 yg aku dgr.so lps aku da cuci muke aku n salin baju.tibe2 tndas bau hrum smrbak dgn bauan telor.haha.aku pon wat selamber jela.sape suro baling tlor.nasib r. n last skali aku pi la maen bola ngan bebudak aku gak.huhu.aku rase knangan ni la plg manis dlm hdup aku.


So,ape nk kongsikn kat sni terutama bg yang bersekolah lg..carilah kenagan bersama member d skewl sbb mase di IPT nnti korang akn sntiasa teringt kenangan itu.