Saturday, March 7, 2009

ThE bLuEs

TEMPAT KEDUA JATUH KEPADA RUMAH BIRU!!...sorakan gemuruh kedengaran dalam dewan SM Sri Al-Amin Bangi...
hatiku amat puas sepuas-puasnye sampai hr ni. nak tau nape..sbb aku rase usaha aku selame ni tak sia2.wat meetimg sane sini,kene maki hamun dgn member sepasukan rumah biru,bagi anouncement,balek lwt (kdg2 smpai mlm dgn manpal n yan),tido kat skool(kdg2 sampai tak tido) n mcm2 lg bende aku wat untuk rmh biru.tp ade beberape junior ckp aku ni tak wat keje la..pandai mrh org je(mase lthan perbarisan)..WTS..tp aku tak layan sume tu..yg pntg usaha aku n member2ku selame ni ader hasilnye walaupun no.2 dgn markah 6++ tertggl 21 markah di blakang rmh merah.rapat G**er..kepuasan hatiku ditmbah lg bila aku balek dgn 3emas iaitu balapan 4x100,bola baling n bola sepak..sebelum habis sukan,team biru sempat nyanyi lagu rumah wat kali terakhir..huhu terharunye...nak tau lagu ape..layan

Hidup2 Biru(versi melayu)

kami tak pernah tuk memikirkan lelah
kerna kami punya Allah yang Esa
Kami sang perkasa, dewasa
Biarkan kamu dalam sengsara

Hidup hidup biru (gempak/maju)


pastu yg omputih nyer korang translate la sendiri...aku cam lemah omputih ni..
sblum aku blah aku nak ucapkan jutaan tq kat 1)mlm/mlmh sbb bagi bimbingan..2) manpal, imyan,asyraf, faiz f4, hussein,waseem sbb sggup tido kat skewl utk bincang n latihan HAKA.. 3)naim f5 sbb slalu bg nasihat kat aku 4)naib pengerusi, setiausaha banat, beberapa banin sbb sggup balek lwt untuk meeting mengejut..5)to all students in blues team..sekian